Tuesday, March 10, 2009

satu hari di hari selasa

Hari ni..aku ambek AL..kul 10am aku kuar gi pejabat pos kat s.alam...tapi parking full..malas nak park kat tepi jln..aku gi komplek PKNS..parking alahamdullilah banyak yg kosong..
terus naik tgkt 2..bila sampai ja...mak aiii ramainya org..angka giliran pun dah ke 2068..emmm malas arr nak menunggu..urusan aku pun bukan byk mana..last2 aku ajak bini aku gi ke MRCB
Sampai MRCB..org tak ramai..tak sampai 2ominit segala urusan beres..lain kali aku dtg sini lagi rr senang..parking pun senang..tempat menunggu pun selesa...dah selesai segala urusan bab2 byr bil, kuar duit, masuk duit..so segala urusan beres...jadi acara seterusnya ialah jalan2 cari makan..yang ini memang tak sah kalu tak singgah makan..kalu duk dlm keta mesti tak duduk diam..mesti makan dulu.
restoran pilihan aku utk makan tegahari hari ini ialah Restoran Megah Seafood..restoran ni berhampiran dgn umah aku...mkn kat sini memang byk pilihan..dan masakannya ala thai..dan pekerjanya semuanya org thai islam..masakan kat sini memang sedap..memenuhi citarasa..dan RM berpatutan..



Lauk yg aku ambil udang goreng,, aku jenis yg tak makan lauk byk..aku lebih kan sayur..kerabu kacang botol ( org sini panggil apa ek)..kerabu nangka, terung celor..atas terung tu aku siram dgn budu...wah!!! sodappp..dan sedikit sambal belacan...lepas keyang..balik umah sembyang zohor..pahtu kuar pulak.



Aku ke KL..htr bini ke Hotel Citty Villa..aku berharap dia selamat berkursus di sana dan bersedap2pan di sana..muahh.!!!!



No comments:

Post a Comment