Tuesday, March 17, 2009

hampehhh!!!!

Hari ini aku sampai umah awal...jln tak jem
al maklum la..cuti-cuti sekolah..
So sempat rr tengok slot drama TV3 ceta SPA Q..
tapi aku tak layan sgt ceta ni..just layan suam-suam air je..
selalunya owang pompuan yang suka sgt ceta2 begini..

Dalam duk sembang2 tu..adik aku bagi tahu ada org htr barang dlm kotak..
so apalagi..aku terus la bukak...rupanya streamyx..

dengan rasa tak sabarnyanya terus bukak kotak streamyx...n terus install sambil makan Big Apple..tanpa ku sedari aku telah habiskan 4biji donat...punya lah lamanya menunggu step to step utk install streamyx ni..dari kul 6.30ptg sampai kul 9mlm duk main step oneeeee ja...apalah susah sgt nak install streamyx nie...tak faham aku..tunggu punya tunggu kul 11mlm pun duk tang tu jugak..
pada mulanya aku ingat nak ucapkan selamat tinggal utk berukband maxis yg telah berkhidmat dgn aku selama 2 thn..tapi dia masih di perlukan wlaupun kekadang menyakitkan hati dgn slowmotion line..terkedet2 macam siput...sakit hati..sakit segala2nya malam nie buat aku...
aku ingat kena panggil org TM dtg...melayan pulak 88henget..



No comments:

Post a Comment